Mikäli olette viimeisen kahden viikon aikana tilanneet verkkokaupastamme ja pakettia ei ole kuulunut, pyydämme teitä olemaan yhteydessä; joko tilauksen yhteydessä valittuun Matkahuollon toimipisteeseen tai suoraan Matkahuollon asiakaspalveluun.
Matkahuollon pakettien lähetysjärjestelmässä on huomattu virhe ja kaikista toimituksista Matkahuolto ei välttämättä ole pystynyt lähettämään noutoilmoitusta asiakkaalle. Paketit ovat lähteneet meiltä aikataulussa ja todennäköisesti ovat jo valitussa noutopaikassa noudettavissa.
Mikäli olette tilanneet Jacuzzin Uv-lampun, SpaBalancerin System Flushia tai Aqua Excellentin SpaCleneria, on tilauksessa hiukan viivettä. Harmillisesti Koronan –vuoksi emme ole saaneet tuotua maahan kyseisisiä tuotteita sitä tahtia kuin olemme tilanneet. Paketit lähtevät heti matkaan, kun tuotteet saapuvat meille.
Aurinkoa keskiviikkoon!